<<משלוח חינם עד הבית בקנייה מעל 330 ש״ח>> יתכנו עיכובים בזמני המסירה
0

מדיניות החזרת מוצרים

החזרות / החלפות יינתנו עם תעודת אחריות וחשבונית בטווח של 14 יום מרגע קבלת התכשיט בתנאי והפריט לא הוחזר פגום או ניזוק (למעט מקרים בהם הלקוח קיבל מוצר פגום).
נבקש להחזיר את האריזה המקורית. לא יינתן זיכוי או החזר כספי על דמי משלוח מיוחד. החזרה מבית הלקוח באמצעות שליח יהיה בעלות 40 שקל 
דמי ביטול בשיעור 5% מסכום העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם.
עסקה הנעשתה פרונטלית מעל סכום 3,000 ש"ח לא יהיה ניתן לבטל. 

תכשיטים שנעשו 
בהתאמה אישית (חריזה מחדשה\קיצור\החלפת אבן\הזמנת מידה שלא על פי המפרט) או כל תכשיט שהוגדר כייצור מיוחד על פי דרישה במידה ובית העסק מאשר החזרה או החלפה הזיכוי יהיה פחות 100 שקל. ניתן להגיע אלינו ונשמח להציע לך תכשיט אחר או זיכוי עתידי.
על הלקוח לבדוק את תכולת המשלוח עם קבלתו ולערוך השוואה הן להזמנה והן לחשבונית שתימסר לו בעת האספקה. 
במידה ויש צורך להחליף / לתקן / להחזיר מוצר לחנות מכל סיבה שלא תיהיה התשלום עבור משלוח הלוך חזור יתבצע על ידי הרוכש.
במקרה שתתגלה אי התאמה של המוצרים בעקבות הבדיקה הנ"ל או במקרה אחר של חוסר שביעות רצון מצד הלקוח לעניין המוצרים המסופקים, על הלקוח להודיע על כך בכתב, למוקד שירות הלקוחות באמצעות אי מייל כפי שמופיע באתר פרנקו אורו או בדואר רשום לכתובת החברה בתוך 24 שעות לאחר מועד האספקה. במידה והודעת הביטול נעשתה באמצעות אימייל, מוקד השירות יחזיר תשובה המאשרת את קבלת הפניה במשרד המוקד.
מוקד שירות לקוחות יתאם עם הלקוח את ההשלמה/ההחלפה/ההחזרה של המוצר/ים ו/או את החיוב/הזיכוי הכספי של הלקוח, לפי העניין וככל שמתחייב על פי כל דין.
מובהר כי תוצאות ביטול עסקה כאמור, הן כקבוע בסעיף 14ה' לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א – 1981.
החברה רשאית לבטל ההזמנה כולה או חלקה:
אם נפלה טעות, בתיאור המוצר או הפריט מחירו.
במידה והוזמן מוצר או פריט אשר אזל מן המלאי.
כאשר ביצוע ההזמנה נעשה בניגוד להוראות תקנון זה ו/או בניגוד להוראות כל דין.
כאשר ללקוח קיים ועומד חוב כספי לחברה והחוב לא נפרע.
אם כרטיס האשראי שבאמצעותו בוצעה ההזמנה נחסם או הוגבל לשימוש.
הודעה בדבר ביטול ההזמנה במקרים אלו תימסר ללקוח וכל חיוב שחויב בו הלקוח יבוטל.

 
x

#{title}

#{text}

#{price}